Browsing category

Sizin Deneyimleriniz

Sizin Deneyimleriniz kategorisinde Royal Caribbean gemileri ile çıktığınız gemi turu seyahatlerini ve bu seyahatlerde edindiğiniz deneyimleri paylaşırsınız. Bu kategori size aittir. Royal Caribbean gemileri ile hangi keşif noktalalarına gittiğinizi ve hem gemilerde hem de keşif noktalarında neler yaşadığınızı bu kategoride anlatabilirsiniz.

11 Yaşındaki Konuğumuz Duru Özmeral Yazdı: Batı Akdeniz Turu

Merhaba ben DURU ÖZMERAL. 11 yaşındayım ve kendimi bildim bileli geziyorum. Ve bu yıl da aynı şekilde kendimi bir gezide buldum. Anladım ki benim gezgin babaannem bana bir karne hediyesi olarak bu geziyi düzenlemiş, çok aşırı mutluydum. Çünkü ben bu gemiyi gerçekten çok istiyordum. Her neyse zaman geçti (ama zaman geçti mi bilmiyorum? Çünkü çok […]

Bölüm 2: Konuğumuz Seyhan Yüceyatak Yazdı: Allure Of The Seas ile Batı Karayipler

1.Gün Thy ile Miami’ye geliyor ve otelimize yerleşiyoruz. Ertesi sabah rehberimiz ile şehir turuna başlıyoruz. Bu Miami’ye dördüncü gelişim. Bugünkü turu daha önce de almıştım ama arkadaşlarım ile beraber gezmek adına bende katıldım. Rehberli dolaşmak zamanı iyi kullanmak ve daha iyi bilgilenmek adına iyi oluyor. Miami şehir turunda Coral Gabler, Biltmore oteli, zengin evlerinin bulunduğu […]

Keyifliyim’den Celebrity Cruises ile Keyifli Asya Rotası Videosu

Celebrity Cruises ile Keyifli Asya Rotası Videosu Singapur’dan sonra ilk günü denizde geçirdik. İlk günü denizde geçirmek her zaman daha keyifli oluyor. Gemi içerisinde nerede ne var ilk günden detaylıca keşfedip öğreniyorsunuz. Bir sonraki gün ise sabah erken saatlerde gözümüzü Vietnam’da açtık. Vardığımız yer Vietnam’ın en büyük şehri, eski Vietnam başkenti, bugünkü adıyla Ho Chi Minh, eski […]

Celebrity Millennium ile Uzakdoğu Gezisi

Aralık 2017’de, Celebrity Millennium ile 15 gün süren bir Uzakdoğu gezisine katıldık. Diğer gemi turları arasında en beğendiğimiz turlardan biri oldu. Hem gemide geçirdiğimiz  günler, hem ziyaret ettiğimiz ülkeler çok güzeldi. Gemide servis ve yemekler mükemmeldi.  Tenkit edilecek tek husus kapalı suyun aşırı pahalı oluşuydu. Farklı salonlarda, farklı zevklere hitap eden canlı müzik, dans etme […]

Marka Elçilerimiz Miray & Tolga Yazdı. ”Cruise Turu Yapmak İçin 10 Neden”

Cruise turu! Bizim için bir tutku.. Bu yazımızda sizinle bu cruise turu tutkumuzun sebeplerini anlatacağız.

Bitmeyen Balayı diyerek çıktığımız dünya turunun en keyifli rotalarından biri hep cruise gemileri ile yaptıklarımız oldu. Öyle ki bizim için cruise bir tutkuya dönüştü ve bu tutku bizi Royal Caribbean Türkiye’nin Uluslararası Marka Elçileri olmaya kadar getirdi.

Biz yeni gideceğimiz cruise turuna hazırlanırken. Kendi aramızda ‘Neden cruise turunu bu kadar çok seviyoruz’ diye konuştuk. Sonra başladık sıralamaya: ‘Cruise turu yapmak için 10 Neden’ yazımız da böylece ortaya çıkmış oldu. Sizinle de cruise turunu niye sevdiğimizi bu yazıda paylaşıyoruz.

Cruise – Allure of the Seas

Farklı zamanlarda farklı bandıralı gemilere binme fırsatı elde ettim. Genel olarak mantık aynı olsa da, gemilerin işletme ve hizmet zihniyetleri birbirlerinden biraz farklı. Doğu Karayipler’e dünyanın en büyük yolcu gemisi Allure of The Seas ile yaptığımız geziden bahsetmek istiyorum.

Royal Caribbean Gezgin Fotoğrafları

Royal Caribbean gezgin fotoğraflarına göz atmak ister misiniz? Royal Caribbean gemilerimizle seyahat eden misafirlerin objektiflerine giren kareleri çok beğendik. 🙂 Royal Caribbean gemilerimizle seyahat ederken en çok gerçekleştireceğiniz eylemlerden biri emin olun ki fotoğraf çekmek. 🙂 Gemilerimizin size kazandıracağı ilgi alanlardan biri de bu! 🙂 Royal Caribbean gemilerimizin her biri sanatçıların ellerinden çıkan bir sanat […]